من و تو

قهوه خانه روشنفکران ایران زمین

من و تو

قهوه خانه روشنفکران ایران زمین

آرزو

 

همیشه هر وقت که میاد، بوی خاک کوچه مون به احترامش بلند میشه. گل یاس حیا ط  خونه مونم همیشه چشم براهشه، وقتی میاد و اون رومیبوسه و نوازش مى کنه گل یاس خونمون از خوشحالى مثل یه بچه بالا و پایین میپره، همیشه پشت پنجره وامیستم و نگاش میکنم خیلى زیبا و دوست داشتنیه آرزوم بود که هر وقت میاد من اولین کسى باشم که میره به پیشوازیش، اما  مامانم به من اجازه نمیداد هر وقت که اون میاد برم پیشش واسه همین هم هر وقت که میدیم داره میاد پنجره رو باز مى کردم و فریاد مى زدم سلام بارون، سلام...  و بارون هم در جوابه سلامم صورتم و غرق بوسه مى کرد. گاهی اوقات دلم مى خواد که از روى ویلچرم بلند شم و اون رو تو اغوش بگیرم ولى افسوس ...

 

الکس تکین

نظرات 3 + ارسال نظر
اشکان پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:19 http://batashakorazshoma.blogsky.com

...آلکس جان:سلام.

...روح ترد و بارانی نوشته هات ...آدم رو به هوای شمال میبره....
بارونی و سبز بمون.
...در مورد تبادل لینک....بیشتر با تبادل اندیشه موافقم...من که از این پس همیشه مییام اینجا و سهم خودم رو از ت میگیرم .....
....میبینی که با هیچ کس تبادل لینک ندارم....علتش هم یکی اینکه:زیاد از کامپیوتر سررشته ندارم....و دو دیگر اینکه خلوت خودم رو یه جورایی دوست دارم...

...همچین یه خورده تو شلوغی و ازدحام سرگیجه میگیرم و . . . .نمیتونم حس ام رو درستت بیان کنم....

در هر حال من نوشته هات رو همیشه تعقیب خواهم کرد.
شاد باشی

وحید پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 17:48

سلان دوست عزیز ممنون که لینک منو گذاشتید
من هم گذاشتم
باز هم به من سر بزن
با تشکر وحید تنها

یه دوست جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 16:30 http://money4u.blogsky.com

سلام دوست عزیز.....خسته نباشین---مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت و نظارت بانک مرکزی ایرن و کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...راواسه بچه های وبلاگ نویس نوشته ام...... فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد