من و تو

قهوه خانه روشنفکران ایران زمین

من و تو

قهوه خانه روشنفکران ایران زمین

پاییز




سلام دوستان


 


سلام دوستان عزیز واقعا خوبه که بعضی وقتها آدم تو انتخاب چیزی بمونه چون این طوری میفهمه که هنوز خیلی چیزهاست که باید یاد بگیره و دامنه مطالعاتش رو گسترش بده، مثل من...


من که هر چی فکر کردم نتونستم برای این منظره ای که بوجود آوردم متن و یا شعری بنویسم به همین خاطر اینکار رو به عهده خودتون میزارم و بهترین متن و یا شعر شما رو انتخاب و تو بلاگ  میزارم.


 


البته امروز با کلی تفکر تونستم این یه تیکه مثلا شعر رو بنویسم. البته هنوز رو حرف خودم هستم و منتظر متن و شعرای زیبا تون.


 


پاییز


 


پاییز هزار رنگ


اندیشناک در پی برگی سبز


میکاود تن درختان پریده رنگ  


راه میپوید در کوره راه


پیر فرتوت، پاییز ما


دستان پیر پینه دار


می کشد بر سر درختی در خواب


لیک نمیداند سحر زرد مهر او


طلسم است بهر رسولان بهار


دائم دارد از خود پرسشی


کجایند رسولان سبز رنگ بهار؟


سالهاست پاییز پیر ما


میرود در راه و میجوید نشان


از رسولان سر سبز بهار


دارد در کوله بارش رنگها


لیک میخورد افسوس


در کوله اش نیست


قطره ای از رنگ سبز نو بهار    


 


الکس تکین


2005.9.9


نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 18:47 http://pool-dolar.blogsky.com

سلام. یه سری هم به وبلاگ من بزن. خوشحال می شم.

زدبویز سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:07 http://www.zedboys.tk

سلام
خوب باشی
می گم کارت خیلی خوشکل بود ها
از قراره معلوم انگار خیلی وقته اینجا نیومدم یه جور هایی حس می کنم همه چی عوض شده
می گم عزیز بودو بیا که ما هم روز هستیم یه چند دقیقه ای میشه روز کردیم
منتظر نظر گرمت هستم هاا تا بعد بای.

مریم سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:53 http://faslebieshghi.blogsky.com

سلام
من فکرمی کنم از احساست کمک بگیری خیلی بهتر باشه چون سلیقه ها با هم فرق داره
به من هم یه سری بزن خوشحال میشم
موفق باشی

قلندر جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 23:29 http://atb.blogsky.com

سلام دوست بسیار عزیزم.

واقعا دستت درد نکنه که نظر دادی.

نظر شما درست است که عشق منطق سرش نمیشه.

ولی من آدم هایی را می شناسم که عشقشون منطقیه

یعنی همان طور که عرض کردم بر اساس علاقه صرف نیست

که به قول معروف امروز عاشق و فردا فارق شوند!(البته اگر کتاب روانشناسی خوانده باشی منظورم از عشق منطقی و علاقه صرف را متوجه می شوی!)

یا باز هم به نظر من عشق منطقی مثل شیرین و فرهاد است

که با شب و روز کار کردن فرهاد برای بدست آوردن عشقش تلاش میکرد

نه مثل این جوان های امروزی که به قولی عاشق نما هستند تا جواب رد میشنوند یا معتاد میشوند و یا خودکشی میکنند.

نمدونم والا شاید شما ی عزیز درست میگی.
فکر کنم چون من تجربه عشقی ندارم این جوری فکر میکنم.

در هر صورت خیلی ازت ممنونم.
در ضمن من لینک شما را با اجازتون در وبلاگم گذاشتم

ژیلا یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:33 http://bia2zhila.blogsky.com

بابا کجای تو آخه تنبل خان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مریم جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 00:03

سلام الکس جون
مرسی از وبلاگ خوبت
خیلی لذت بردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد