من و تو

قهوه خانه روشنفکران ایران زمین

من و تو

قهوه خانه روشنفکران ایران زمین

غریبه

غریبه


 


غریبه دلت گرفته میدونم


همه دنیا ت یه سرابه


دل تو تشنه تر از خاک کویر


توی سینه ت پر آه میدونم


غریبه، ای سوخته خورشید عشق


تار و پود تو گسسته


میون غنچه پاک قلب تو


خنجر رفیق نشسته میدونم


غریبه به اشک سرخ تو قسم


درد عشق من و تو دردی حقیره


ببین اون کنج خرابه های شهر رو


که داره کودکی از سرما میمیره


غریبه اون ور دنیا رو نگاه کن


جنگ و خونه و نفس مرغی اسیره


میرسه از گرد راه گلوله سربی


نه فقط عشق حتی دنیا رو میگیره


غریبه دلت گرفته میدونم


با تو تا غروب غمها میمونم


دیگه بسه، نزار از آوارگی هام بخونم


غریبه زندگی سخته! اره سخته


اما خوب باید شکست و دم نزد


باید از زهر صبوری سر کشید


به شراب سرخ کینه لب نزد


غریبه به اشک سرخ تو قسم


درد عشق من و تو دردی حقیره


ببین اون کنج خرابه های شهر رو


که داره کودکی از سرما میمیره


غریبه اون ور دنیا رو نگاه کن


جنگ و خونه و نفس مرغی اسیره


میرسه از گرد راه گلوله سربی


نه فقط عشق حتی دنیا رو میگیره


 


خواننده: افشین

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 15:07 http://shekoohi.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی داری
معلومه که داری براش زحمت می کشی
راستی به ما هم سر بزن
مرسی
مدیریت وبلاگ کامپیوتر

سرور سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 15:30 http://www.maktabe-eshgh.persianblog.com

سلام خوبی وب سایتت خیلی جالبه خوشم امد
بنوسن له سه ر کیلی مزارم شهیدی عشقم مدن ازارم
سرور از کردستان عراق

سینا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 14:39

کجایی کم پیدایی نیستی ؟ وقت کردی یه سر به من بزن بای فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد