من و تو

قهوه خانه روشنفکران ایران زمین

من و تو

قهوه خانه روشنفکران ایران زمین

مرا ببوس

سلامی دوباره به دوستان عزیزم


 


بالاخره بعد از کلی تلاش موفق شدم کل وبلاگ رو بطور موفق آمیز منتقل کنم (البته بعد از 30 بار تلاش در 1 هفته) از این به بعد باز هم در خدمت شما عزیزان هستم.


دوستدار شما الکس تکین


 


مرا ببوس


 


مرا ببوس مرا ببوس


برای آخرین بار


ترا خدانگهدار


که میروم بسوی سرنوشت


بهار ما گذشته


گذشته ها گذشته


منم به جستجوی سرنوشت


  


در میان توفان


هم پیمان با قایقرانها


گذشته از جان باید بگذشت از طوفانها


به نیمه شبها


دارم با یارم پیمانها


که برفروزم آتشها در کوهستانها آه


شب سیه


سفر کنم


ز تیره راه


گذر کنم


نگه کن ای گل من


سرشک غم به دامن


برای من میفکن


  


مرا ببوس مرا ببوس


برای آخرین بار


ترا خدانگهدار


که میروم بسوی سرنوشت


بهار ما گذشته


گذشته ها گذشته


منم به جستجوی سرنوشت


  


دختر زیبا امشب بر تو مهمانم


درپیش تو میمانم تا لب بگذاری بر لب من


دختر زیبا از برق نگاه تو


اشک بی گناه تو


روشن سازد یک امشب من


مرا ببوس مرا ببوس


برای آخرین بار


ترا خدانگهدار


که میروم بسوی سرنوشت


بهار ما گذشته


گذشته ها گذشته


منم به جستجوی سرنوشت


 



ترانه سرا: دکتر حیدر رقابی (هاله)

نظرات 3 + ارسال نظر
من دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 16:44 http://pardismadhouse.blogsky.com

واااااااای من عاشق این ترانه م..

من دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 16:45 http://nakhorshidkhanoom.blogsky.com

صدایی در آسمان پیچید .....دخترکی متولد شد .....معصوم و پاک .....فقط می گریید ....شاید میدانست آدم ها گاهی تاب دیدن مهتاب را ندارند .....ضعیفه میخوانندش .....
دخترک را به سخره میگیرند .....
آهای آدم های خالی از احساسی که مرا از ترس بالیدن .....
ضعیفه میخوانید ..... خود از هر منی ..... ضعیف ترید !
دهان ها را ببندید .....بانویی از حنس مهر آمده است .....

نخورشیدخانوم دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 16:50 http://nakhorshidkhanoom.blogsky.com

صدایی در آسمان پیچید .....دخترکی متولد شد .....معصوم و پاک .....فقط می گریید ....شاید میدانست آدم ها گاهی تاب دیدن مهتاب را ندارند .....ضعیفه میخوانندش .....
دخترک را به سخره میگیرند .....
آهای آدم های خالی از احساسی که مرا از ترس بالیدن .....
ضعیفه میخوانید ..... خود از هر منی ..... ضعیف ترید !
دهان ها را ببندید .....بانویی از جنس مهر آمده است .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد