من و تو

قهوه خانه روشنفکران ایران زمین

من و تو

قهوه خانه روشنفکران ایران زمین

فال میوه

                                             


                                                 فال میوه


 


میدونید که میتونید از روی میوه هایی که افراد دوست دارن شخصیت آدم ها را شناسایی کنید و بر اساس میوه ای مورد نظر بگید که شرایط روحی و روانی اشخاص مختلف چگونه است ؟


 


از بین میوه ها اگر پرتقال میوه محبوب شماست ، شما آدمی پر قدرت و بسیار صبورید و دوست دارید کارها را به آرامی و با متانت ، اما در عین حال با درایت کامل و جسارت به انجام برسانید .


سختکوش، پرتلاش و کمی خجالتی هستید اما در دوستی میتوان به شما اعتماد کرد .شما دوستان خود را با دقت انتخاب کرده و با تمام وجود به آنها عشق می ورزید و از درگیری و تنش به هر قیمت پرهیز می کنید.


 


چنانچه سیب میوه محبوب شماست ،فردی اسراف کار! وبسیاررک گو هستید دربیشترموقعیتها


می توانید به سرعت و به درستی تصمیم بگیرید  شما از سفر های کوتاه و غیره منتظره لذت می برید . زمانی که با شریک زندگی خود به سر می برید ،جذاب و خونگرم به نظر می آیید و به شدت عاشق زندگی و مفهوم آن هستید .


اگر آناناس میوه مورد علاقه ی شماست ،بسیار سریع تصمیم می گیرید و سریع تر از آن عمل می کنید در تغییر شغل و خطر کردن در زمینه ی اجتماعی شجاع و بی باک هستید . شما دارای یک توانایی استثنایی در مدیریت هستید و نمی گذارید کتر روی دستتان بماند. همچنین دوست دارید مورد اعتماد دیگان باشید ، معمولا خیلی سریع با دیگران ارتباط دوستانه برقرار نمی کنید ولی به محض انجام این کار دوستتان را برای همیشه نگه میدارید . به ندرت به دنبال زندگی رمانتیک می روید و شریک شما غالبا به واسطه این صفات ممتاز تحت تاثیرتان قرار میگیرد .اما ازتوانایی شما  در نشان دادن این احساسات نا امید است .


 


عاشقان موز افرادی دوست داشتنی ،آرام و طبیعتا گرم و با احساس هستند . شما غالبا از نداشتن اعتماد به نفس و خجالتی بودن در رنج هستید . دیگران از طبع آرام و شیرینتان سوء استفاده کرده


و سعی می کنند به این وسیله برای خود موقعیت جالبی را رقم بزنند. عاشق شریک زندگی خود در تمام زمینه ها هستید و این عشق به خاطر زیبایی جسمی و روحی اوست ! به خاطر روشی که دارید روابط شما با او همواره در یک هماهنگی کامل است .


 


نارگیل: دوستداران این میوه سنگین و کم یاب افرادی جدی با فکر و با شعور هستند . از روابط اجتماعی لذت می برید و به ویژه روی همراهان و دوستان خود حساسیت خاصی دارید . شما فردی سریع الانتقال ، آگاه و گوش به زنگ هستید که در زمینه ی شغلی همیشه در بالاترین رده قرار داشته و بهترین نحو کار ها را انجام می دهید شما نیاز به شریکی عاقل داشته و عقل و احساس را با هم در این مساله دخالت نمی دهید .


 


چنانچه گیلاس میوه محبوب شماست ، زندگی همیشه به شیرینی که در نظر دارید خود را به شما نشان نمی دهد .     فراز و فرود در زندگیتان زیاد است به ویژه در موقعیت های حرفه ای و کاری . شما همیشه و در هر پروژه ای کمی پول بدست می آورید و نه به مقدار زیاد و ذهنی فعال و خلاق داشته و غالبا به دنبال چیز های نو هستید اما اثر گذاشتن بر احساسات کار ساده ای نیست . خانه تان برای شما به منزله ی بهشت است و هیچ چیز را بیشتر از این دوست ندارید که در منزل باشید و دوستان و آشنایان و افراد خانواده شما را دوره کنند .


 


اگر انگور سیاه دوست دارید ، به طور کلی آدم موءدب و خوشرو هستید اما گاهی اوقات سریع و به شدت عصبانی می شوید، هر چند به همان سرعت نیز عصبانیت شما فروکش می کند . از زیبایی ها به هر شکلی که هست لذت میبرید بسیار محبوب و مورد علاقه ی دیگران هستید و این محبوبیت به علت طبیعت گرم شماست . شور شوق علاقه ی وافری به زندگی دارید و از هر کاری که میکنید لذت می برید .اعم از  لباس پوشیدن و خوردن و خوابیدن . شریک شما باید در تمام شور و علاقه ی شما سهیم باشد


 فردی رک گو بوده و روشی دوستانه دارید در بخشش و در فراموش کردن نظیر ندارید تا بتواند از تمام آن چیز هایی که به او هدیه می دهید لذت ببرد!


 


اما هلو . درست مثل هلو شما از عصاره ی زندگی لذت می برید . فردی رک گو بوده و روشی دوستانه دارید در


بخشش و در فراموش کردن نظیر ندارید و برای دوستی ها ارزش بسیار زیادی قائل هستید . حس استقلال طلبی


در شما بسیار قوی است و این امر از شما فردی راست گو ساخته است . همچنین عاشقی ایده آل صبور و صمیمی و یکرنگ هستید .


 


 


ویدا

نظرات 2 + ارسال نظر
شهاب چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 15:05 http://sky13.blogfa.com

وبلاگ خوبی داری ...یه سر هم به ما بزن...جیگر

سهیل چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 15:32 http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری . لذت بردم .. امیدوارم همیشه موفق باشی . دوست داشتی پیش منم بیا . به روزم . خوشحالم می کنی . قربانت / سهیل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد