من و تو

قهوه خانه روشنفکران ایران زمین

من و تو

قهوه خانه روشنفکران ایران زمین

دو شعر زیبا از کارو

با سلام به دوستان عزیزم


 


در ابتدا از تمام دوستانی که در این مدت که به کلبه درویشی ما سر زدن ممنونم... جونم براتون بگه که تو این مدتی که اومدم ایران اصلا وقت نکردم بیام رو خط الان هم که فرصتی پیدا کردم وقت رو غنیمت میشمرم و این دو شعر زیبا از کارو را به همراه بهترین ارزوها به تمامی شما عزیزانم تقدیم میکنم به این امید که مورد قبول شما خوبان قرار بگیره


 


سرشک


 


پرسیدم از سرشک ، که سرچشمه ات کجاست ؟


نالید و گفت : سر ز کجا ز چشمه از کجاست ؟


لبخند لب ندیده ی قلبم که پیش عشق


هر وقت دم زخنده زدم ، گفت : نابجاست


 


                       ***


سکوت


 


گفتم که سکوت ... ! از چه رو لالی و کور ؟


 فریاد بکش ،‌که زندگی رفت به گور


 گفتا که خموش ! تا که زندانی زور


 بهتر شنود ، ندای تاریخ ز دور


 بستم ز سخن لب ، و فرا دادم گوش


 دیدم که ز بیکران ،‌دردی خاموش


 فریاد زمان ،‌رمیده در قلب سروش


کای ژنده بتن ،‌ مردن کاشانه به دوش


 بس بود هر آنچه زور بی مسلک پست


 در دامن این تیره شب مرده پرست


 با فقر سیاه.... طفل سرمایه ی مست


 قلب نفس بیکستان ، کشت ... شکست


 دل زنده کنید تا بمیرد ناکام


 این نظم سیاه و ... فقر در ظلمت شام


 برسر نکشد ، خزیده از بام به بام


 خون دل پا برهنگان ، جام به جام


نابود کنید . یأس را در دل خویش


 کاین ظلمت دردگستر ، زار پریش


 محکوم به مرگ جاودانی است ... بلی


شب خاک بسر زند ، چو روز آید پیش


 


کارو

نظرات 7 + ارسال نظر
فقط کلیک چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:16 http://www.adinehbook.com

بازاریابی اینترنتی ... هر کلیک 80 ریال ... به ما سر بزنید.

[ بدون نام ] شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:37

خیلی زیبا بود ...
واقعا لذت بردم.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
نه نغمه ی نی خواهم و نه طرف چمن
نه یار جوان ، نه باده ی صاف کهن
خواهم که به خلوتکده ای از همه دور
«من باشم و من باشم و من باشم و من»
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
من هم آپم اگر بیای خوشحالم می کنی
و اگه نظر بدی خوشحالتر میشم.
بایه شاخه گل سرخ منتظرت هستم.
موفق باشی عزیز دل ...

<---||-|| P /^ R /^ N || ) E ---->

سپیده یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:00 http://the-bird.blogsky.com

سلام الکس عزیز
چرا آپ نمی کنی؟
من منتظر مطلب جدیدت هستم

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()
تنها تر از همیشه
جام می ام تهی ست
جام غمم پر است .
وز جام دل مپرس
کاین جام را
به سنگ صبوری شکسته ام.
()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()
به روزم هستم .
یه سری به آشیونه ی منم بزن.
موفق باشی...
<---||-|| P /^ R /^ N || ) E ---->

سپیده شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 18:54 http://the-bird.blogsky.com

سلام ببخشید که دیر کردم . اگه آپ نکردم دلیل این نبود که یادت نبودم.امیدوارم ببخشی.
آپ کن دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
---------------------------------------------
چمن خاطر من نیز ز جان مایه ی عشق
در سرا پرده ی دل، غنچه ای می پرورد
هدیه ای می آورد
---------------------------------------------
با یه شاخه گل سرخ منتظرتم.
حتما به من سر بزن
موفق باشی...

<---||-|| P /^ R /^ N || ) E ---->

سپیده سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 23:12 http://the-bird.blogsky.com

سلام
الکس عزیزم من همیشه منتظرم یه چیزی بنویسی.
خیلی دیر کردم.این روزا تنبل شدم.سرم شلوغ شده .اما همیشه یادت هستم.تو هم به یادم باش.
پرنده آپدیت شد.اگه سر بزنی خوشحالم می کنی.
«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»

وای شما ، دل به عشق اگر نسپارید
گر به ثریا رسید هیچ نیارزید
عشق بورزید
دوست بدارید

«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»
با یه شاخه گل سرخ منتظرتم
پر پروازم باش
موفق باشی…



<---||-|| P /^ R /^ N || ) E ---->

* یاس سفیدم * یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 http://yasesefid.blogsky.com

برام جالبه


یکی تو عراق اون ور مرز ما

اینقدر راحت فکر میکنه و مینویسه


خبرنگاره


عکاسه


و شاید یه نویسنده ناشناس


امیدوارم بیشتر باهاتون آشنا شم




از شناسنامتون که چیز زیادی دستم نیومد


آخه منم به جورابی هم عکاسم
هم یه نویسنده گمنام



موفق باشی

[ بدون نام ] شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:17

دنبال خانومی بنام سالومه ارجمند از مشهد بلوار فردوسی می گردم هر کسی میشناسه سلام منو بهش برسونه ممنون می شم ازش . yareghadim@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد